- Domov
- Nápoje, tabak
- Alko nápoje
- Svetlé pivá-PET fľaša a súdky
- Kelt Svetlé výčapné pivo 10% 1,5 l
Značka
Kelt
Vlastnosti
Výčapná desiatka
Veľkosť balenia
1,5
Jednotka (voľný text)
l
Zloženie
Vyrobené z vody, jačmenného sladu, jačmeňa a chmeľu
Objem alkoholu ostatný text
Obsah alkoholu: 4,1% obj.
Webová adresa
www.kelt.sk, www.piterozumne.sk
Kontakt
Heineken Slovensko a.s.
Informácie o alergénoch
Jačmeň
Obsahuje
Informácie o recyklácii
Fľaša
Plast - štandardne recyklované
Druh skladovania
Typ
Pri izbovej teplote
Typ balenia
Typ
Plastová fľaša
Štandardizovaná značka
Značka
Kelt
Jazyk produktu
Údaje v jazyku
Slovenčina
Hlavný jazyk popisu
Slovenčina
Jednotka (špecificky)
Jednotka (špecificky)
Litre
Druh alkoholu
Druh
Pivo
Ďalšie informácie
Balené v ochrannej atmosfére.
Adresa výrobcu
Heineken Slovensko a.s.
Novozámocká 2
947 01 Hurbanovo
SR
Príprava a použitie
Najlepšie chutí chladené.
Skladovanie
Chráňte pred mrazom a priamym slnečným žiarením. Skladujte v priestoroch bez zdroja sálavého tepla. Po otvorení skladujte v chlade a spotrebujte do 3 dní.
Ďalší popis
iQ Vychutnajte si svoje obľúbené pivo s mierou. Podávajte len osobám starším ako 18 rokov. www.piterozumne.sk
Vrátiť
Heineken Slovensko a.s.
Novozámocká 2
947 01 Hurbanovo
SR
www.kelt.sk
Marketing produktu
Kelt 10% je pivo vyrobené podľa tradičnej receptúry. Osvieži vás príjemnou stredne plnou a jemne horkou chuťou a delikátnou vôňou.
Marketing značky
Kelt - symbol poctivého piva už od roku 1998.
Receptúra, podľa ktorej ho vyrábame, stelesňuje zručnosť a poctivý prístup k remeslu, čím boli Kelti oddávna vychýrení. Jeho vyváženú horkastú chuť a kvalitné suroviny použité na výrobu oceňujú poriadni chlapi na celom Slovensku.
Marketing výrobcu
Spoločnosť HEINEKEN Slovensko patrí do pivovarníckej skupiny HEINEKEN, ktorá má vo svete najširšie zastúpenie. Je najväčšou pivovarníckou skupinou v Európe a treťou najväčšou na svete.
HEINEKEN Slovensko je viac ako 15 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu s trhovým podielom na úrovni 40%.
Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, HEINEKEN na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú pivnú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň a Kelt, regionálny Martiner, ako i niektoré známe zahraničné značky - Krušovice, Starobrno a Desperados.
Od roku 2015 sa HEINEKEN Slovensko stal výrobcom najpredávanejšieho cideru na svete, značky Strongbow a v roku 2017 uviedol na trh aj slovenskú značku cideru Lišiak zo sadu.
Bezpečnostné upozornenie
Zákaz predaja alkoholických nápojov osobám mladším ako 18 rokov a osobám zjavne ovplyvneným alkoholom.
§3 ods. 2 zákona č. 219/1996 Z.z. o ochrane pred zneužívaním alkoholických nápojov a o zriaďovaní a prevádzke protialkoholických záchytných služieb.
Regulovaný názov produktu
Svetlé výčapné pivo
Kontaktná adresa
Novozámocká 2
947 01 Hurbanovo
SR
Logá tretích strán
Zelený bod
Jazyky na balení
Slovenčina
Formát označenia alergénov
Tučné
Rozmery
Výška regálu
336
Šírka regálu
96
Hĺbka regálu
96
Hmotnosť
Brutto hmotnosť
1560
Číselná veľkosť
Číselná veľkosť
1.5
Všeobecné údaje o alkohole
Obsah alkoholu
4.1
Stupňovitosť piva
10
Predaj jednotky
Výška
336
Šírka
96
Hĺbka
96
Rozklad popisu
Funkčné meno
Pivo
Variant
Svetlé výčapné 10%
Dolná veková hranica
Podľa zákona (Roky
18