E-shop je v testovacej prevádzke

Starobrno 10 % svetlé výčapné pivo 1,5 l

1,5 l
Kód: 6623
Vaša cena bez DPH
Vaša cena s DPH
DPH: 20%
EAN: 8586000981188

Značka

Starobrno

Veľkosť balenia

1,5

Jednotka (voľný text)

l

Zloženie

Vyrobené z vody, jačmenného sladu, upraveného chmeľu a z chmeľového extraktu

Objem alkoholu ostatný text

Alk.: 4,0 % obj.

Webová adresa

www.rozumne.sk

Kontakt

Heineken Slovensko, a.s.

Informácie o alergénoch

Jačmeň

Obsahuje

Informácie o recyklácii

Fľaša

Plast - štandardne recyklované

Druh skladovania

Typ

Pri izbovej teplote

Typ balenia

Typ

Plastová fľaša

Štandardizovaná značka

Značka

Starobrno

Jazyk produktu

Údaje v jazyku

Slovenčina

Hlavný jazyk popisu

Slovenčina

Jednotka (špecificky)

Jednotka (špecificky)

Litre

Druh alkoholu

Druh

Pivo

Vypočítaná výživová hodnota - radenie

Schéma

Regulácia EÚ č. 1169/2011

Ďalšie informácie

Balené v ochrannej atmosfére.

Adresa výrobcu

Heineken Slovensko, a.s.
Novozámocká 2
947 01 Hurbanovo
SR

Skladovanie

Chráňte pred mrazom a priamym slnečným žiarením. Skladujte v priestoroch bez zdroja sálavého tepla. Po otvorení skladujte v chlade a spotrebujte do 3 dní.

Ďalší popis

iQ Vychutnajte si svoje obľúbené pivo zodpovedne. Podávajte len osobám starším ako 18 rokov. www.rozumne.sk

Vrátiť

Heineken Slovensko, a.s.
Novozámocká 2
947 01 Hurbanovo
SR

Marketing produktu

Starobrno je typické české pivo zlatistej farby, ktoré sa vyznačuje lahodnou plnou chuťou s jemnou horkosťou a typickou sladovou vôňou. Pri jeho varení sa kladie dôraz na tradičné postupy a výber tých najkvalitnejších surovín.

Marketing výrobcu

Spoločnosť HEINEKEN Slovensko patrí do pivovarníckej skupiny HEINEKEN, ktorá má vo svete najširšie zastúpenie. Je najväčšou pivovarníckou skupinou v Európe a treťou najväčšou na svete.
HEINEKEN Slovensko je viac ako 15 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu s trhovým podielom na úrovni 40%.
Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, HEINEKEN na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú pivnú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň a Kelt, regionálny Martiner, ako i niektoré známe zahraničné značky - Krušovice, Starobrno a Desperados.
Od roku 2015 sa HEINEKEN Slovensko stal výrobcom najpredávanejšieho cideru na svete, značky Strongbow a v roku 2017 uviedol na trh aj slovenskú značku cideru Lišiak zo sadu.

Bezpečnostné upozornenie

Zákaz predaja alkoholických nápojov osobám mladším ako 18 rokov a osobám zjavne ovplyvneným alkoholom.

§3 ods. 2 zákona č. 219/1996 Z. z. o ochrane pred zneužívaním alkoholických nápojov a o zriaďovaní a prevádzke protialkoholických záchytných služieb.

Regulovaný názov produktu

Svetlé výčapné pivo. Pasterizované.

Kontaktná adresa

Novozámocká 2
947 01 Hurbanovo
SR

Logá tretích strán

Zelený bod

Jazyky na balení

Slovenčina

Vyhlásenia o bezpečnosti

Do not drive, Nie je vhodné pre tehotné ženy (Logo)

Formát označenia alergénov

Tučné

Rozmery

Výška regálu

338

Šírka regálu

96

Hĺbka regálu

96

Hmotnosť

Brutto hmotnosť

1549

Číselná veľkosť

Číselná veľkosť

1.5

Všeobecné údaje o alkohole

Obsah alkoholu

4.0

Stupňovitosť piva

10

Predaj jednotky

Výška

338

Šírka

96

Hĺbka

96

Rozklad popisu

Funkčné meno

Pivo

Variant

Svetlé výčapné

Dolná veková hranica

Podľa zákona (Roky

18

Výživové hodnoty

  (kJ/kcal na 100 ml)
Energetická hodnota 151 kJ/36 kcal