- Domov
- Nápoje, tabak
- Alko nápoje
- Svetlé pivá vo vrátnej fľaši
- Zlatý Bažant 10% svetlé výčapné pivo 500 ml
Značka
Zlatý Bažant
Veľkosť balenia
500
Jednotka (voľný text)
ml
Zloženie
Vyrobené z vody, jačmenného sladu a chmeľu
Objem alkoholu ostatný text
Alk.: 4,0 % obj.
Recyklovanie Ďalší text
Návratný obal
Webová adresa
www.zlatybazant.sk, www.rozumne.sk
Kontakt
Heineken Slovensko, a.s.
Informácie o alergénoch
Jačmeň
Obsahuje
Obilniny obsahujúce lepok
Obsahuje
Informácie o recyklácii
Fľaša
Sklo - štandardne recyklované
Druh skladovania
Typ
Pri izbovej teplote
Typ balenia
Typ
Sklenená fľaša
Štandardizovaná značka
Značka
Zlatý Bažant
Jazyk produktu
Údaje v jazyku
Slovenčina
Hlavný jazyk popisu
Slovenčina
Jednotka (špecificky)
Jednotka (špecificky)
Mililitrov
Druh alkoholu
Druh
Pivo
Vypočítaná výživová hodnota - radenie
Schéma
Regulácia EÚ č. 1169/2011
Ďalšie informácie
Balené v ochrannej atmosfére.
Adresa výrobcu
Heineken Slovensko, a.s.
Novozámocká 2
947 01 Hurbanovo
SR
Skladovanie
Chráňte pred mrazom a priamym slnečným žiarením. Skladujte v priestoroch bez zdroja sálavého tepla.
Ďalší popis
iQ Vychutnajte si svoje obľúbené pivo zodpovedne. Podávajte len osobám starším ako 18 rokov. www.rozumne.sk
Vrátiť
Heineken Slovensko, a.s.
Novozámocká 2
947 01 Hurbanovo
SR
www.zlatybazant.sk
Marketing produktu
10% svetlé pivo Zlatý Bažant má čistú jemnú arómu chmeľu a sladu, vyznačuje sa intenzívnejšou horkosťou. Nižší obsah alkoholu z neho robí veľmi dobre konzumovateľný, priam osviežujúci nápoj. Svoju výnimočnosť obhájil Zlatý Bažant 10% získaním druhého miesta a Striebornej pivnej korunky na prestížnej degustačnej súťaži Slovenská pivná korunka 2018.
Pivovar bez sladovne je ako vinár bez vinice.
Marketing značky
Zlatý Bažant patrí medzi najobľúbenejšie pivá na trhu. Vyznačuje sa stredne plnou chuťou, primeranou rezkosťou, jemnou chmeľovou vôňou žateckého chmeľu a sýtou, žiarivo zlatožltou farbou, ktorú mu prepožičiava najmä vlastný slad.
Zlatý Bažant Originálne Slovenské Pivo.
100% hurbanovský slad.
Originálna slovenská receptúra z Hurbanova.
Marketing výrobcu
Spoločnosť HEINEKEN Slovensko patrí do pivovarníckej skupiny HEINEKEN, ktorá má vo svete najširšie zastúpenie. Je najväčšou pivovarníckou skupinou v Európe a treťou najväčšou na svete.
HEINEKEN Slovensko je viac ako 15 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu s trhovým podielom na úrovni 40%.
Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, HEINEKEN na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú pivnú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň a Kelt, regionálny Martiner, ako i niektoré známe zahraničné značky - Krušovice, Starobrno a Desperados.
Od roku 2015 sa HEINEKEN Slovensko stal výrobcom najpredávanejšieho cideru na svete, značky Strongbow a v roku 2017 uviedol na trh aj slovenskú značku cideru Lišiak zo sadu.
Bezpečnostné upozornenie
Zákaz predaja alkoholických nápojov osobám mladším ako 18 rokov a osobám zjavne ovplyvneným alkoholom.
§3 ods. 2 zákona č. 219/1996 Z.z. o ochrane pred zneužívaním alkoholických nápojov a o zriaďovaní a prevádzke protialkoholických záchytných služieb.
Regulovaný názov produktu
Svetlé výčapné pivo. Pasterizované.
Kontaktná adresa
Novozámocká 2
947 01 Hurbanovo
SR
Logá tretích strán
Zelený bod
Jazyky na balení
Slovenčina
Vyhlásenia o bezpečnosti
Do not drive, Nie je vhodné pre tehotné ženy (Logo)
Formát označenia alergénov
Tučné
Rozmery
Výška regálu
262
Šírka regálu
68
Hĺbka regálu
68
Hmotnosť
Brutto hmotnosť
864
Číselná veľkosť
Číselná veľkosť
500
Všeobecné údaje o alkohole
Obsah alkoholu
4.0
Stupňovitosť piva
10
Predaj jednotky
Výška
262
Šírka
68
Hĺbka
68
Rozklad popisu
Funkčné meno
Pivo
Variant
10% svetlé výčapné
Dolná veková hranica
Podľa zákona (Roky
18
Výživové hodnoty
na 100 ml: | |
---|---|
Energetická hodnota: | 155 kJ/36 kcal |